Treceți la conținutul principal

Pandantiv "Aurora"

      Dupa ce un bun timp am realizat bijuterii urmarind diferite tutoriale , a venit timpul a realizez ceva din "capul meu" ca sa ma exprim plastic, folosindu-ma doar de imaginiatia si experienta proprie. Dupa citeva ore de cusut si descusut  dupa vreo 3 modele care nu m-au multumit pentru ca nu erau destul de plate sau destul de elaborate am reusit o compozitie de margele si culoare care m-a multumit si trebuie sa recunosc , m-a emotionat. Prima creatie a mea integrala . Poate nu este ceva complicat , dar este al meu... iupiii Acum va arat pozele si eventual o sa va scriu ce margele am folosit la fiecare combinatie.


- rivoli swarovski 14mm fucsia sau puteti folosi un rivoli de aici
-pellet hematite
-superduo lustered metalic pink
-toho 15/0 gold-lustered amethyst
-toho 15/. ceylon lt.ivory
-toho 8/0 jet(negru)

variant 2



- rivoli swarovski 14mm Mint green unfoiled
-pellet hematite
-superduo opaque turquoise
-toho 15/0 lustered turquoise
-toho 15/. ceylon lt.ivory
-toho 8/0 jet(negru)


Variant 3


- rivoli swarovski 14mm light coral unfoiled
-pellet negru
-superduo lustered opaque grey
-toho 15/0 opaque jet
-toho 15/. opaque cherry
-toho 8/0  opaque cherry
-toho 8/0 opaque jet


Probabil ca in viitor o sa fac si un tutorial cu acest model.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Putina sclipire

Am vazut pe undeva pe Pinterest niste bratari foarte frumoase si relativ usor de realizat . Pentru realizarea bazei este folosita cusatura "netted"  , cred ca plasa ar fi traducerea si deasupra ei intre deschiderile create se insereaza cristalele. Usor de realizat si de mare efect. Va pun poze sa le vedeti cit sunt de frumoase.

Noi modele

Continui sa exersez acest mestesug si intre timp ma minunez de ce lucruri frumoase pot sa iasa din aceste margelute. Modelul de mai jos este facut dupa un tutorial de Linda pe care eu o urmaresc regulat linkul este aici  este foarte usor de urmarit. Am realizat mai multe seturi in diferite combinatii dar la care nu le-am facut poze